PIŠE: MIA MEDAKOVIĆ
FOTOGRAFIJE: IZ ARHIVE WMF
#SAMODOĐI je bio ovogodišnji slogan WEEKEND MEDIA FESTIVALA, najveće regionalne konferencije za profesionalce usmerene ka medijima, komunikaciji. Stručnjaci iz ovih oblasti okupili su se u Rovinju da na raznim panelima prenesu svoja znanja i dobiju nova. Bili su pomešani stilovi, jezici, kulture, ciljevi, ideje. Out of the box je ipak bio highlight svih panela. Iskorak u novo, hrabro, smelo i odvažno. Trebalo je samo biti tamo u centru zbivanja i shvatiti koliko novi vek sa novim tehnologijama donosi veliki iskorak u svemu. Treba se prilagoditi, brzo delovati i rezultat sa genijalnom idejom će doći.
#SAMODOĐI je upravo bio pravi slogan za 2022. jer su inspirativni govornici, aktuelni trendovi i sjajna atmosfera obeležili 15. po redu WMF, na kojem su učestvovali Yossi Melman, izraelski novinar i publicista, najveći stručnjak u području špijunaže i međunarodne sigurnosti, koji je napisao niz bestselera o Mosadu i izraelskoj službi unutrašnje bezbednosti, Nikola Dešković, revolucionar koji je prvi uspešno postavio onlajn prodaju automobila u Evropi, Vuk Vuković, hrvatski makroekonomista govorio je o vrućoj jeseni i recesiji u sledećoj godini, o NFT koji zauzima sve veću pažnju, a malo ko i razume, govorio je Goran Segedinac iz Headmade, Ivan Stanković, osnivač i predsednik agencije Communis, bio je domaćin razgovora sa Sašom Savićem, U.S. CEO agencije MediaCom, Robert Čoban vodio je panel „Ratovanje nekim drugim sredstvima“, na kojem se diskutovalo o stanju u Ukrajini, situaciji u Finskoj, budućnosti Ujedinjenog Kraljevstva. Na panelu su učestvovali Ivan Buča iz 24 sata, Ankica Mamić iz IMC agencije, Krešimir Macan iz Manjgura.hr i Renato Ivaniš iz Večernjeg lista.
Zatalasala se Istra sa sjajnim gostima, mnogobrojnim posetiocima, dobrom pričom i odličnim domaćinima, koji su još jednom dokazali i pokazali kako se radi ovakav festival. Bilo je bitno #SAMODOĐI.