in

SPREMNI ZA PROMENE NA TRŽIŠTU

PIŠE: MIA MEDAKOVIĆ
INTERVJU: MIODRAG KRSMANOVIĆ
FOTOGRAFIJE: IZ PRIVATNE ARHIVE

MIODRAG KRSMANOVIĆ, DIREKTOR PRODAJE I MARKETINGA RADISSON OLD MILL HOTELA U BEOGRADU. ZALJUBIO SE U HOTELIJERSTVO 2004. GODINE I 20 GODINA ŽIVI TA LJUBAV. RADIO JE U DRŽAVNOM SEKTORU ZA MERR, KAO I ZA NACIONALNU RAZVOJNU KORPORACI­JU SRBIJE, OSNIVAČ JE I PARTNER U NEKOLIKO INTERNACIONALNIH BIZNISA.

OD 2007. POHAĐAO JE I ZAVRŠIO TRI ŠKOLE ZA SOMELIERE, TAKOĐE BIO GENERALNI DIREK­TOR TRI VINARIJE U SRBIJI.

JEDAN OD NAJMLAĐIH BUSINESS COACHEVA U BRIAN TRACY GLOBAL USA. MENTORI SU MU BILI DARKO MIRKOVIĆ, NAJBOLJI PREDAVAČ U OBLASTI LIČNIH OSOBINA I DANNY CREED, NAJBOLJI AMERIČKI PREDAVAČ ZA 2022. GODINU.

ŽELJAN NOVIH ZNANJA, MIODRAG KRSMANOVIĆ DONOSI SAVREMEN POGLED NA RAZVOJ RADISSON OLD MILL HOTELU U BEOGADU, KADA OVAJ HOTEL SLAVI DECENIJU RADA.

Kako bi opisao Radisson Collection Old Mill hotel u Beogradu sa tvoje pozicije?

Naš hotel je mlad, mudar, moderan, poslovni entitet koji svojim delovanjem edukuje ostale, a svojom istorijom daje dodatnu vrednost ovom gradu.

Ko su klijenti i gosti Radisson Collection ho­tela?

Klijenti i gosti su poslovni ljudi, srednjih godina, većinom iz regiona i Zapadne Evrope. Moram priznati da nam je u poslednje vreme povećan broj sportista i sportskih ekipa.

Mnoge kompanije često održavaju različite manifestacije i evente u prelepom zdanju Ra­disson Collection Old Mill hotela. Koliko se zaista brinete i pružate uslugu na ovaj način?

Radisson Collection uvek daje više, jer različitost stvaramo kroz odličan guest relation team, tru­dimo se da budemo drugačiji i inovativni u sva­kom pogledu. Naš cilj je bavljenje gostima tako što ćemo upoznati sve njihove potrebe i dostaviti ono što smo u mogućnosti. Moj savet kolegama je da ne obećavaju ono što ne mogu da ispune.

Kako funkcioniše hotel?

Svetla hotela se nikada ne gase, on je živi organizam koji diše 365 dana u godini i koji sva­koga dana ima 236 različitih priča.

Kako se radi na strategiji i prodaji hotelskih kapaciteta?

Ne opstaju najjači pripadnici jedne vrste, niti najinteligentniji, nego oni koji se najbolje prila­gođavaju promenama. Uz naše ideje i pomoć kompanije Delta Holding i Radisson grupacije, spremni smo na sve promene na tržištu. Samo tržište nam diktira da se prilagodimo potrebama gostiju, kao i cenama.

Šta je, po tvom mišljenju, osnova za uspešno poslovanje hotela?

Osnova je osluškivanje tržišta, praćenje novih tehnologija, pa uvek govorim kolegama da je uspeh u smanjenju troškova i povećanju kvali­teta usluge.

Kako bi opisao kulturu kompanije lanca Ra­disson hotela i njene vrednosti?

Collection je najluksuzniji brend u RHG lancu. Radisson Collection Beograd propagira da je svaki momenat bitan, kao i „Yes I Can!“ što je moto RHJG grupacije.

Kako funkcioniše jedan hotelski tim?

Tim se gradi kroz stav tima i hotela, a ono što uvek naglasim je da se kroz stav usavršavaju znanje i veštine zaposlenih i timova.

Tema majskog izdanja RYL magazina nosi naziv „Slava radu“. Koliko voliš ono što ra­diš? Šta je za tebe rad?

Kada radiš ono što voliš, onda nećeš raditi ništa do kraja života. U prodajnom timu, rad nije samo od 9 do 17, već 24 časa, jer gde god bili i šta god radili, prodajete svoj brend i svoj hotel.

ŠTA MISLITE?

TAMO GDE JE RAD ZADOVOLJSTVO

COUNTRY CLUB VRANIĆ