PIŠE: MIA MEDAKOVIĆ
INTERVJU: MIODRAG KRSMANOVIĆ
FOTOGRAFIJE: IZ PRIVATNE ARHIVE
MIODRAG KRSMANOVIĆ, DIREKTOR PRODAJE I MARKETINGA RADISSON OLD MILL HOTELA U BEOGRADU. ZALJUBIO SE U HOTELIJERSTVO 2004. GODINE I 20 GODINA ŽIVI TA LJUBAV. RADIO JE U DRŽAVNOM SEKTORU ZA MERR, KAO I ZA NACIONALNU RAZVOJNU KORPORACIJU SRBIJE, OSNIVAČ JE I PARTNER U NEKOLIKO INTERNACIONALNIH BIZNISA.
OD 2007. POHAĐAO JE I ZAVRŠIO TRI ŠKOLE ZA SOMELIERE, TAKOĐE BIO GENERALNI DIREKTOR TRI VINARIJE U SRBIJI.
JEDAN OD NAJMLAĐIH BUSINESS COACHEVA U BRIAN TRACY GLOBAL USA. MENTORI SU MU BILI DARKO MIRKOVIĆ, NAJBOLJI PREDAVAČ U OBLASTI LIČNIH OSOBINA I DANNY CREED, NAJBOLJI AMERIČKI PREDAVAČ ZA 2022. GODINU.
ŽELJAN NOVIH ZNANJA, MIODRAG KRSMANOVIĆ DONOSI SAVREMEN POGLED NA RAZVOJ RADISSON OLD MILL HOTELU U BEOGADU, KADA OVAJ HOTEL SLAVI DECENIJU RADA.
Kako bi opisao Radisson Collection Old Mill hotel u Beogradu sa tvoje pozicije?
Naš hotel je mlad, mudar, moderan, poslovni entitet koji svojim delovanjem edukuje ostale, a svojom istorijom daje dodatnu vrednost ovom gradu.
Ko su klijenti i gosti Radisson Collection hotela?
Klijenti i gosti su poslovni ljudi, srednjih godina, većinom iz regiona i Zapadne Evrope. Moram priznati da nam je u poslednje vreme povećan broj sportista i sportskih ekipa.
Mnoge kompanije često održavaju različite manifestacije i evente u prelepom zdanju Radisson Collection Old Mill hotela. Koliko se zaista brinete i pružate uslugu na ovaj način?
Radisson Collection uvek daje više, jer različitost stvaramo kroz odličan guest relation team, trudimo se da budemo drugačiji i inovativni u svakom pogledu. Naš cilj je bavljenje gostima tako što ćemo upoznati sve njihove potrebe i dostaviti ono što smo u mogućnosti. Moj savet kolegama je da ne obećavaju ono što ne mogu da ispune.
Kako funkcioniše hotel?
Svetla hotela se nikada ne gase, on je živi organizam koji diše 365 dana u godini i koji svakoga dana ima 236 različitih priča.
Kako se radi na strategiji i prodaji hotelskih kapaciteta?
Ne opstaju najjači pripadnici jedne vrste, niti najinteligentniji, nego oni koji se najbolje prilagođavaju promenama. Uz naše ideje i pomoć kompanije Delta Holding i Radisson grupacije, spremni smo na sve promene na tržištu. Samo tržište nam diktira da se prilagodimo potrebama gostiju, kao i cenama.
Šta je, po tvom mišljenju, osnova za uspešno poslovanje hotela?
Osnova je osluškivanje tržišta, praćenje novih tehnologija, pa uvek govorim kolegama da je uspeh u smanjenju troškova i povećanju kvaliteta usluge.
Kako bi opisao kulturu kompanije lanca Radisson hotela i njene vrednosti?
Collection je najluksuzniji brend u RHG lancu. Radisson Collection Beograd propagira da je svaki momenat bitan, kao i „Yes I Can!“ što je moto RHJG grupacije.
Kako funkcioniše jedan hotelski tim?
Tim se gradi kroz stav tima i hotela, a ono što uvek naglasim je da se kroz stav usavršavaju znanje i veštine zaposlenih i timova.
Tema majskog izdanja RYL magazina nosi naziv „Slava radu“. Koliko voliš ono što radiš? Šta je za tebe rad?
Kada radiš ono što voliš, onda nećeš raditi ništa do kraja života. U prodajnom timu, rad nije samo od 9 do 17, već 24 časa, jer gde god bili i šta god radili, prodajete svoj brend i svoj hotel.