PIŠE: MIA MEDAKOVIĆ
INTERVJU: DR IOANNA BATSIALOU
MAJSTOR IGRE JE ONAJ KO SUVERENO VLADA SVOJIM ZNANJEM I SA LAKOĆOM GA PRENOSI U SVOM RADU. TAKO JE I DR IOANNA BATISIALOU, RENOMIRANI STRUČNJAK U OBLASTI NEOPERATIVNE ESTETIKE, ANTI-AGINGA I REGENERATIVNE MEDICINE, DOPRINELA SVOJIM ZNANJEM I ISKUSTVOM DA KLINIKA IOANNA REGEN BUDE MESTO GDE SU ZADOVOLJNI PACIJENTI JEDINO MERILO USPEHA.
“Raketa do leta” je kampanja koju radiš iz godine u godinu i koja daje odlične rezultate. Kako se radi dobar marketing?
Učim od ljudi kao što si ti, kroz našu saradnju. Naravno, tu su i godine rada, znanja, iskustava, predloga, putovanja, slušanja i gledanja. Moraš da nosiš nešto u sebi, neki poseban senzibilitet, i da time stvaraš i razvijaš svoju ideju. Naš put najviše zavisi od pacijenata, prijatelja, profesionalaca i agencije koja nas vodi, ali iznad svega je naša želja i volja. Marketing je važna stavka za uspešnu kompaniju, bilo da je reč o manjoj ili većoj kompaniji. Ipak, moram da kažem da je marketing za medicinu specifičan. Kod doktora se ide preko dobre preporuke, a ne preko IG, FB i ostalih društvenih mreža. Većina ljudi, kada je u pitanju ginekologija ili kardiologija, raspituje se gde treba da ide i tada su zadovoljni pacijenti najbolji marketing i reklama.
Samo neko ko je zadovoljan vašom uslugom i znanjem može iskreno da vas preporuči. Za kompanije koje imaju puno godina, koje su prestižne, poznate, marketing podrazumeva ne samo nove klijente, već je dokaz moći i prisutnosti. Velike kompanije nemaju potrebu da rade reklamu zbog reklame, nego jer žele da njihov proizvod neko kupi a ne može sebi da ga priušti. Ta reklama je stvar prestiža. Reklama ima funkciju da podseti i prikaže, kao i da bude podsticaj da čovek deluje i radi u nekom pravcu.
Kod nas u Klinici Ioanna Regen, u našem upitniku koji dajemo pacijentima, imamo pitanje: „Kako ste saznali za nas?“ Oko 80% pacijenata kažu da su saznali po preporuci drugih, zadovoljnih pacijenata. Mlađe generacije se bave društvenim mrežama i mi naš marketing moramo da usmerimo u pravcu koji oni konzumiraju. U zavisnosti od proizvoda, treba da budemo zanimljivi, da se prilagodimo tržištu i godištima.
Kako protiče kampanja „Raketa do leta“?
Kampanja protiče fenomenalno, jer su rezultati sjajni. Reklama je privukla pažnju pacijenata koji nisu dugo bili. Svi su oduševljeni kampanjom, ali da podvučem još jednom – ništa ne može da vas reklamira bolje od zadovoljnog pacijenta. Tokom programu koji traje pet nedelja, imamo pet mezoterapija, pet tretmana fizikalnih procedura. Mi garantujemo da će pacijent izgubiti 10 kilograma na tom programu, on to i vidi i oseti i doživi. Lako i brzo se čuje da smo ispunili to što smo obećali i to je preporuka za nas. Nakon mesec dana, vidite novu osobu koja je lepa, zdrava, a pri tome je još i smršala. To je fantastična pokretna reklama i sve se lepo uklapa.
Tema ovog majskog broja je “Master of the Game”. Gospodar igre, a majstor ili gospodar postajemo kada neke stvari ponavljamo više puta. Kada si shvatila da si zaista majstor igre?
Svaki put mislim da može i bolje. Majstor je dobar lekar koji je savladao neke veštine, a one daju vidljiv rezultat. Pacijenti su zadovoljni i srećni jer smo dobro obavili posao. Mi nismo velika kompanija koja se prezentuje velikim ciframa i zaradama, ali imamo znanje. Onaj ko ima dobre preparate i ne narušava zdravlje ili izgled pacijenta, dovodi nove pacijente bez nekog drugog ulaganja, već je sama terapija ta koja prodaje. To možete videti i u svakodnevnom životu. Ovo je grana medicine koja nije broj jedan kao što su neurohirurgija ili kardiologija, nego je rasprostranjena u primeni. Ja sam uspela u svojoj oblasti i ljudi me prepoznaju na različitim mestima, od aviona, crkve, dućana i kažu mi kako me „prate“, to mi imponuje u pozitivnom smislu i podstiče me da budemo još bolji. Čak me prepoznaju kao velikog humanitarca. To su moje različite pozitivne strane koje nesebično delim i doprinosim tuđim životima.
Vladari igre smo kada uspemo da nadvladamo sebe, naš ego, naše želje, i da kao lekari gledamo interese i korist naših pacijenata.
Ioanna, ti si majstor igre jer svoj posao znaš do perfekcije. Najbolja si kada rukuješ iglom, ona je produženi deo tvoje ruke.
To je vladanje veštine, znanja i materijala, a u svemu tome mora da vas vodi skromnost. Volim igle i poštujem ih, znam da mogu da povrede krvne sudove, da nastanu otok i modrica. Pokušavam da imam lep odnos sa njima kako bi klizile kroz telo, da ne budu agresivne. Poštujem njihovu jačinu i moć. Čim to poštujete, vidi se rezultat.
Ti si žena koja je u skladu sa svojim vekom, ali ga i preskačeš na neki način. Odavno si shvatila moć društvenih mreža, interneta, a kroz saradnju sa RYL magazinom mi pravimo arhivu za budućnost.
To je lako kada imam saradnicu kao što si ti. Tvoje teme nisu prolazne i ne čitaju se samo danas. Meni uglavnom postavljaju pitanja šta je u trendu ove sezone, a tvoje teme su večne, inspirišeš svoje junake i za svaki intervju sa tobom moram dobro da razmislim šta ću reći. To je sinergija između nas, s jedne strane doktora, a s druge vrhunskog novinara, žene od stila, vlasnice magazina. Osvojile smo se kvalitetom i stekle poverenjem. I to je ono najlepše.
Na početku naše saradnje, sećam se da su tvoji saveti bili da neke stvari radimo mnogo ranije, ali ih u startu nisam shvatala. U tome vidim tvoj kvalitet. Sa tobom se preskaču vekovi i igrica diže na sledeći nivo i zahvalna sam ti na tome.